I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 14, 2011

find another boy??i dun ting so..

aku tau rmi yg tgk aku ni cam desperate nk bf kan3??tp d korg tau ape sbbnyer??xtau kan..aku cume nk tau jew ade kew lg laki yg sebaek ex aku uh dlm dunia ni lg..itu jew..lau aku xjmpe dats mean aku akn tgu die smpi ble2..sjak aku break dgn die,mmg ari2 aku cube mncari boy len utk pastikan bkn die sorg jew mcm tu..tp boy yg aku jmpe sumnyer xgune..sumenyer tau nk sakitkan hati aku jew...aku tau n aku sedar aku mmg xcantik..tp xsemestinyer aku xleh nk memilih psangan aku kan..lntak la korg nk ckp aku ape..ini idop aku..aku nk yg terbaek utk idop aku..

mmg kdg2 aku ni nmpk xreti nk bersyukur tp aku ase lbeyh baek aku xyah knal ngn seseorg uh klu org uh nk men2 kan aku jew..aku xphm knp dorg wat aku cmni..ape korg nk sbnrnyer??nk puaskan nafsu korg??korg igt aku ape??aku kwn ngn korg elok2 n ikhlas..itu plak yg korg nk dr aku..lbeyh baek aku xyah knal korg la..perangai cam sampah tau x!!

hancur hati aku ble aku ase laki skunk ni sume sme jew..cam dlm pic ni..HANCUR BERKECAI!!dlu aku xcaye statement uh..tp ble dh kena kt btg idung sndiri baru caye..mne xnyer sume yg dtg nk knal sumenyer spesis jew..tlg la,klu ko ase ko uh lelaki n xspesis mcm dorg buktikan lah!!aku xnk sekadar ckp kt mulut jew..tp hampeh!!
aku mmg la xperfect mne pon..cantik pon x..selekeh jew..cute pon xd..tp aku pon nk gak ase bahagia cam org len..untung la pade spe yg cantik,bleh pilih bf sndiri..cam aku ni,sorg pon xnk kan!!

~~mmg aku ase MUHAMMAD RIDHWAN uh satu2 nyer laki yg terakhir dlm idop aku..~~
d xspe2 yg nk cantum hati aku ni balik??

No comments:

Post a Comment