I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 4, 2011

CINTA


cinta??aku xsure aku dh btol2 lalui perasaan uh secara siyezz ke x..tp ape aku leh ckp aku ske sgt ble di sayangi..selama aku idop 18 thn ni,dh mcm2 laki aku knal..dalam rmi2 laki yg pna muncul dlm idop aku hnye sorg je yg aku still dok pkir psl die smpi skunk..klu kite sll igt ex kite n still kontek itu ke org pggl CINTA SEJATI??aku pon xpasti tapi ingatan aku pada si die smpi skunk xleh nk lupe..mungkin aku bertepuk sblh tgn tp ntah la..aku xtau nk ckp ape..itu sumekan keje tuhan..

aku tau klu aku tulis cmni smpi bile aku xkan couple lagi sbb klu ade pon laki yg nk aku mzti dok pkir 2 kali sbb aku xleh lupekan ex aku..tros terang aku ckp mmg aku still syg kan ex aku uh..cume satu bnde jew,aku sedar aku XKAN DAPAT die..aku dh cube utk lupekan si die..dlm mase yg sme aku cube utk trime org len..tp xd spe yg berani dtg kt aku..sume takot hnye krn aku xleh lupekan si die..untuk PENGETAHUAN korg,mmg aku xleh lupekan die sbb aku xjmpe pon laki yg btol2 berani buktikan yg diri die lg bgos dr si die..secara jujurnyer aku leh trime org len..

aku xde niat nk men atau hncurkan perasaan spe2..aku ase aku yg byk terluke ngn korg..knp aku sll di beri harapan??knp mzti pggl SAYANG klu hnyer aggp sbg kwn..tlg la jgn bg aku harapan..ati aku dh hancur remok korg buat..aku takot satu ari nty hati aku ni dh hancur bersama perasaan aku skali..klu cmtu smpi mati la aku xkawen sbb dh xd perasaan kan??korg nk ke aku jd cmtu??ah,korg pedulik ape kan kt aku sbb klu aku derita pon ape kne mngena ngn korg..korg dok bahagia ngn pasangan korg..mmg aku jeles tgk korg bahagia tp ape aku bleh buat..aku hnye mnunggu waktu bahagia aku tibe..tapi aku ase makin lme bahagia uh makin jaoh dr aku..

mgkin aku xbersedia utk BERCINTA lg kot..aku xbrani nk ckp ape..aku xbrani nk jamin ape..kdg2 aku tgk kwn2 aku dok gayut ngn bf masing2 cam skunk,aku sndiri nk nanes sbb rindu time cmtu..aku xtau la ape kurang aku kt mata org..xkan sbb aku kekurangn tggi jd sbb kot..aku pon tringin gak nk ase cmtu..aku tau korg yg bce ni akn ckp aku ni DESPERATE SGT KEW???korg mmg xkan penah phm perasaan seseorg..aku bkn desperate tp mgkin sbb aku sunyi tahap gaban kot sbb uh jd cmni..:(
aku cume nk ckp ati aku maseh terbuka utk sesape jew cume aku mohon tlg jgn amek kesempatan kt aku yg tgh cmni..please..aku tau korg kaum adam ni sume baek2..

No comments:

Post a Comment