I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 12, 2011

performing arts club-BUSKING

kepada korg yg xtau lagi,PERFORMING ARTS CLUB (PAC) ni sebuah kelab kesenian dan kebudayaan kt kampus aku ni..aku join kelab ni dr aku PART 1 lg..nmpk x kesetiaan aku kt kelab ni..haha..kelab ni ade 4 DEPARTMENT..BACKSTAGE,THEATER,DANCE n MUZIK..aku join teater je..wlupon sblm ni aku DANCER tapi kali ni aku nk siyezz dlm teater plak la...

back to topic - BUSKING..amende itu busking??xkan xtau kot..alahhai..busking ni ala2 org men muzik sempoi2 kt tmpt2 terbuka..every sem PAC ni akan busking setiap MALAM SABTU n AHAD..kdg2 malam ISNIN..budak2 muzik ni akan berbusking kt salah satu tempat makan dalam kampus ni yg di beri nama UPTOWN SEKTOR C..korg igt KL jew ade uptown..dlm UITM SEGAMAT pon ade tau tapi jual MAKANAN jela..dh nme pon tmpt mknn xkan jual baju lak kan??haha
ni aku jamahkan korg ngn beberapa GAMBO mereka berbusking..aku tukang tgk jew..SORE xsedap nk berbusking ni..haha











wlupon tempat xseberapa gah tapi persembahan tetap MANTOP tau..jgn men2,sore dorg ni klu dh nyanyi MEREMANG BULU ROMA korg...dgn bulu ketiak skali tercabut kot..hahha

No comments:

Post a Comment