I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 31, 2012

konpius wif reality

i dunno y..perasaan konpius aku dtg balik..makin lame makin buat aku penink n pelik..dlu bkn men rmi yg PUSH aku..then ttibe skunk rmi plak suh aku buat sebaliknyer..ape benda seyh..SUMPAH XPAHAM...
siyezzly,I'M KONPIUSSS !!!
xtau nk percaya ko atau org sekeliling..bile pkirkan balik...mmg sakit ati..
sbb bkn dh sorg due yg berkata tp dh rmi ..
masakan pokok bergoyang klu xd angin rite..
tp aku pon xnk tuduh spe yg slh or spe yg btol..

bile BAHAGIA dh dtg menyinggah, KERISAUAN mule terbit..
segala mcm ANDAIAN keluar dr pikiran...
segala KEBURUKAN mula menjelma dr mulut sekeliling..
apakah KEBENARAN pd ko atau org sekeliling??

ape yg aku leh katekan..
aku hanya boleh tgu KEBENARAN tersebut MUNCUL bile2 mse jew.
just get ready for myself  to accept all possibilities...

haish,aku benci perasaan mcm ni...grrrrr....
*mood:: bengang...

No comments:

Post a Comment