I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 24, 2012

tanda2 diri tu dh angau..

sini aku nk sharing skit ngn korg tanda2 korg dh angau..aku xtau la btol ke x kan..aku pki bantai jew..better korg bce dlu then RENUNG2KANLAH..:D
 
a) Anda berbual dengan si dia hingga lewat malam melalui panggilan telefon atau bersembang di Internet dan apabila anda hendak tidur, anda masih teringat akan dirinya. Lantas anda tersenyum sendirian.

b) Anda melangkah perlahan apabila berjalan bergandingan dengan si dia

c) Anda berasa resah gelisah serba tak kena apabila si dia berada jauh dari mata.(namun masih kekal dan intim di hati)

d) Anda tersenyum apabila mendengar suaranya (walaupun hanya di dalam telefon)

e) Apabila anda terpandang raut wajahnya, anda tidak melihat orang lain yang turut berada di sekeliling anda. Hanya dia sahaja di mata anda tika itu.

f) Anda sentiasa memikirkan tentang dirinya setiap masa. Sampaikan di dalam tandas pun anda memikirnya!

g) Anda menundukkan wajah setiap kali bertembung denganya seolah-olah anda malu tetapi dalam masa yang sama, anda ingin menatap wajahnya,…Alangkah keliru keliri keluru dibuatnya…

h) Apabila si dia melemparkan senyuman pada anda (biarpun tidak menegur anda) terasa betapa indahnya perasaan itu. Sukar untuk diungkap melalui kata-kata. Anda terpana dengan senyuman itu dan ia terus melekap erat di hati anda..

i) Apabila anda membaca kenyataan ini, anda terus mengakui ada seseorang yang sedang bertakhta di ruang pemikiran dan hati anda..

amacam??spe yg korg tgh pikir3 kan tuh??huhu..gudluck ek dgn PERHUBUNGAN MASING2 :)

No comments:

Post a Comment