I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, July 14, 2013

Ceritera Ramadhan : Hari ke 4

Assalamualaikum..


Hari ni hari KEEMPAT umat islam berpuasa di bulan Ramadhan..
Harini berbuka tak meriah mana sebab tinggal 3 ORANG je kat bilik ni..
Ramai yang balik minggu ni sebab FIRST WEEK puasa kan..
semua orang semangat nak puasa kat rumah..
Aku ni je tak balik2 dalam bulan puasa ni..
Aikk !! bukan tak sayang FAMILY tapi ada banyak kerja nak kene siapkan dengan test lagi..
standardlah, kata STUDENT kan..haha..Family pun memahami aku tak balik..
Yang korang ni kira UNTUNG tau dapat berbuka & sahur dengan family..


Stop cerita sadis !! 
Ni cek nak habaq tadi cek berbuka BAKSO..Biasa2 je rasa dia..
Tapi berSYUKURlah masih ada makanan untuk berbuka..
Hari ni tak banyak kedai bukak dalam kampus ni..
Semua gara2 student ramai balik..So kat situ je tak banyak CHOICE yang ada..
Pikir punya pikir nak buka apa,sudahnya aku BEDAL je beli bakso ni (gambar hiasan semata mata )


Hari ni aku agak STRESS gara gara aku ada TEST malam isnin ni..
paper LAW woii !! paper paling aku takut sekali..
Korang DOA harap2 aku dapat ingat dan dapat jawap semua soalan dengan betul ye..
Selain stress sebab test ni, aku RISAU gak pasal assignment GROUP aku..
Masing2 balik rumah dan kerja belum siap sepenuhnya..Isnin nak kene SUBMIT..
Aku ni tak pandai mana pun..So perlukan sangat ada orang GUIDE..
Apa2 pun korang doakan YANG TERBAIK untuk aku ye..

Terima Kasih Daun Keladi,
Panjang Umur Jumpa Lagi..=)


2 comments: